Trabaja con Banco Procredit /Work for ProCredit Bank, a different bank

BANCO PROCREDIT DE COLOMBIA S.A - Banca

If you enjoy working with clients, seeking out new customers and providing them with continuous and personalized service, this job opening is for you.

ProCredit Bank Colombia is part of the Procredit Group, an international financial based in Germany. We are a development-oriented commercial bank that specializes in serving small and medium-sized business. We value transparency in our communication with our customers, we do not promote consumer lending, we strive to minimise our ecological footprint, and we provide services which are based both on an understanding of each client's situation and on sound financial analysis.

We value our staff's diversity, which is why we are looking for professionals from all academic backgrounds with or without work experience. A minimum level of English -'A2' (pre-intermediate)- is required so that you can understand frequent expressions and can communicate in normal daily situations.

Profesional
Trabaja con Banco Procredit /Work for ProCredit Bank, a different bank (Financiera)

Todas - Bogotá D.C. (Departamento Bogotá D.C.)

Experiencia Laboral No es necesaria
Carreras 1. Administración de Empresas
2. Economía
3. Marketing / Mercadotecnia
4. Sociología
5. Trabajo Social / Servicio Social
Requisitos mínimos Our recruitment process includes a 3-month training program in Quito where we teach the business model of ProCredit Bank.

ProCredit Bank covers all costs of the recruitment process.

For more information, please visit our website and click on the "Acerca de nosotros - Trabaja con nosotros"

Important Notice: We will only consider CV's sent through our web site and the motivation letter must demonstrate knowledge about our institution.
Idiomas Inglés ( Lectura: Nivel medio / Escritura: Nivel medio / Conversación: Nivel medio )

Tipo de contrato Termino fijo
Fecha Publicación 09 feb 2018